Dålig bloggning idag ja.. D:
Publicerat den

Hej!
Sorry för dålig bloggning under dagen, har faktiskt 
försökt gå in och bloggat via mobilen, men det laddas inte upp :( 
Blir sjukt lack på sånt. 
Men ja, jag var i skolan idag, hade bara matte och skapande verksamhet (teater).
Vi ska ha en uppvisning nästa onsdag, så det tränade vi på idag, gick ju inte 
alls bra :/ Jag ska spela piano, kan vad jag ska göra, men ja allt var kaos idag..
Hoppas att vi får lov att träna någon mer gång innan onsdag! 
 
Sen efter det har jag bara varit hemma, tränat på svenska redovisning, kan det nu :D 
Men ja.. fick reda på att man är ledig imorgon, inställda lektioner. 
Så då kommer ni få mer blogginlägg från mig också. 
 
Bjuder på denna rätt gammla bilden.
 
XOXO CASSANDRA! 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?