Ingen vanlig dag..
Publicerat den

Ne idag är det en speciell dag, min mamma fyller år. Hon förtjänar en skit bra dag, min fina underbara mamma! Du ska veta mamma att jag älskar dig även om vi bråkar jätte ofta, vet verkligen inte vad jag skulle göra utan dig. Du är bäst mamma! Under denna fredagen är det bara dig som jag har tänkt på! Det finns ingen bättre än dig! Är sjukt stolt över dig som kämpar genom varje dag, när du mår som du gör. Är glad att jag är mammas dotter, att många säger att jag är lik dig. Även om ungdomar är som dom är, skäms över sina föräldrar, så innerst inne är jag sjukt stolt över allt som jag har fått från dig och hur du är som person. Inget får någonsin stoppa dig för att vara min älskade mamma.
Älskar dig min fina mamma! <3 
Du betydyder så mycket för mig! 
Den finaste mamman i mina ögon! 
Kramar Cassandra!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?