Mina husdjur!
Publicerat den

Tjenixen! Det har kommit någon kommentar för en tid sen om att vi kan skriva lite om våra husdjur här och en liten bild på de. Så jag tänkte börja skriva lite om mina husdjur :) 



Linus är en vit mellanpudel som är 8 år gammal, fyller år den 3 januari. Han skulle egentligen blivit en dvärgpudel men han växte förbi den "gränsen".

Hans personlighet är helt underbar, har är världens snällaste hund och har aldrig gjort någonting som han inte får. Han har aldrig bitit i något eller i någon och har inte vällt ner något som han inte får lov. Man kan göra precis som man vill med honom, för något år sedan så klädde jag ut honom med mina gamla kläder som skulle slängas och han brydde sig inte ens, haha sjukt roligt var de iallafall. Har också busat med honom i flera timmar sammanlagt och han älskar det. 

Man kan bara säga att han är världens underbaraste kille utan att skryta, ibland önskar jag bara att han kunde vara en människa så man kan snacka med honom och han kan förstå en och svara. Men.. det går ju inte direkt.. 

Hans egenskaper enligt mig är snäll, omtänksam (bryr sig alltid, om någon inte mår bra så kommer han och vill trösta en), lekfull och lugn (kan vara väldigt lugn när han känner för det). Och jag får ju inte glömma, Han älskar mat! Haha han kan äta hur mycket som helst.. Kvittar om man ger han en 500 g köttbit och han hade ändå vetat ha lite till! 

Men jag älskar honom ändå, det bästa som har hänt mig!! Min pojkvänn forevaahh <3 

Min lilla bebis som sover i soffan :') 

Kommer skriva om mitt andra husdjur imorgon, så... fortsättning följer! 

KRAM HANNAH! 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?