Öppet hus
Publicerat den

Hejsan alla läsare! 
Nu ska jag börja blogga lite oftare, har inte hunnit för har haft mycket att göra! Som tur så har mi hermana (min syster-Cassandra) bloggat utan mig så det har ändå kommit upp inlägg här på bloggen. Jag hoppas att ni gillar vår blogg, annars är det bara att säga till!

Idag var jag och Josefine på öppet hus på två gymnasium, Plussgymnasiet och Thorén Buisness School. Jag tyckte faktiskt att båda verkar ganska bra och där fanns bra lärare och elever. Tyckte nig att Plussgymnasiet verkade lite bättre, kändes med som en skola och det fanns fina lokaler. TBS var mer en gammal byggnad med högt till tak och de visade inte ens runt på skolan hur det såg ut osv. Men själva mötet gav ut ganska mycket. Båda skolorna har Samhällsprogrammet-Beteende och lagom bra intagningspoäng, så det var bra.



Kram Hannah!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?