TIGER!
Publicerat den

 
Hej, jag hade tänkt att berätta lite om min ena katt, Tiger. (önskeinlägg) 
 
Tiger är en hankatt på snart hela två år, han är en bondkatt.
Han är en riktigt grov katt, min lilla tjockis är han xD.
Han spenerar mest dagarna ute, då han är en ute katt. 
Men han kommer in då och då för att äta, sova lite och bli kelad med. 
Han är inte alls en social katt snarae tvärt om, visst ibland kommer han och vill bli klappad, 
hoppar upp i ens säng för att få sova. 
Men ett, två, tre så frå du dig en lavett av han, då ska han rivas och bitas.
En riktigt bestämmd och envis katt är han. 
Om han inte vill att man ska mysa med han så blir han sur, inte alltid så roligt när man 
går med rivmärken då och då. 
Men vill man inte så vill man inte visst? Så jag har slutat att bara gå fram och börja
mysa med han för då blir han riktigt sur, men när han kommer fram till mig så vill han bli klappad 
helt enkelt. Men det är aldrig så att han biter så att man får stora märken eller så. 
Älskar denna katten obeskrivligt mycket. Han är en katt med stor personlighet. 
Kallar man på han så kommer han oftast, visar man deras godisburk så är han där på 1 sek och 
blir helt galen. När man har hans godisburk, det är bara då man kan höra han spinna annars hör man aldrig han. Han är bra på att prata också när han vill, denna katten älskar mat och godis, ska altid tigga när man äter. 
Han hatar också att bli badad och klippa klorna då blir han ett helvete rent ut sagt :/ 
 
Denna katten är den första katten som kom in i vår familj, han vände sig till mig 
då jag är den som tar mest hand om dem, han är oftast på mitt rum och kommer 
till mig i första hand. Min fina <3 
Jag önskar att han kunde prata då han altid brukar vara hos en när man inte är på topp.
Detta blev som sagt vår första katt och ångrar inte köpet av han någonstans.
För utan han skulle det inte vara samma sak!
Han betyder skit mycket för mig och han kommer alltid ha ett plats i mitt hjärta!
 
MIN FINA ÄLSKADE TIGER!
 
XOXO CASSANDRA!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?