Vad hände igår?
Publicerat den

Tjaaaa!
Som sagt så tänkte jag skriva om vad som hände igår.
Först va jag ju på travskola, roligt va det!
Sen åkte man hem, hjälpte mamma och pappa att fixa
lite här hemma efter som vi skulle ha gäster senare. Sen fixade jag mig, duschade,
sminkade mig mm.. :D
Sen kom min kompis och hennes familj vid halv sex, vi åt fondy (stav) 
och sen efterätt, jag och min kompis ( Josefine) bombade min data med foton cx
Skit rolig kväll blev det, med mycket skratt (började böla så mycket som vi skrattade) 
HAHA, hade ni en bra lördag kväll? 
 
XOXO CASSANDRA!



Moa

jätte fin blogg har ni!

(hade ni inte kunnat skriva ett inlägg där ni pressenterar alla era djur? )

Svar: Tack så mycket! :) jodå det är klart att vi kan göra!
Kram Hannah och Cassandra
Hannah & Cassandra



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?