Praktik snart igen då..!
Publicerat den

Drar iväg till praktiken när som helst igen..
Börjar åtta haha, man är inte van vid att behöva gå upp vid sex tiden, hehe 
men efter snart två veckor på praktiken har man börjat vänja sig vid det.
Jag tycker att praktiken går bra, det händer massa saker på en förskola konstant,
samlingar, läsa böcker, gå ut, äta, leka, massa gråt och skrik eller skratt hela tiden. 
Jag kan säga att man är helt slut i huvudet varje dag när man kommer hem haha, huvudvärk och skit trött fast så är det väl om man inte är van vid det eller?
Nej men nu måste jag göra mig klar innan jag måste gå, har fixat lite tidsinställda inlägg under dagen 
så ni får lite bloggande från min sida.
 
 
Ni får ha en grym dag, hemma, på praktiken, skolan eller på jobbet haha (:
 
-Kramar Cassandra!

 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?