Om min Fredag :)
Publicerat den

Hej, bloggningen går inte så jätte bra för min del nu känner jag :§
Men ska se till nu att börja lägga upp fler inlägg/tidsinlägg.. 
 
Min dag startade med att jag och Hannah drog till emporia, gick och kollade, 
snackade och hade skit roligt. Även fast ingen av oss köpte något speciellt så 
fick vi i alla fall träffat varandra och snackat rätt mycket! 
Det ska vi snart göra om igen asså.. :D
Efter emporia så drog vi hem, hon gick hem till sig och jag gick 
hem till mig haha xd
Ja, jag vilade en stund,mådde inte så bra då (inte nu heller men ja..) 
Sen åkte jag och familjen till en Kina resturang, åt knappt något för mådde
sjukt illa :( 
Sen drog vi vidare till bion, inte kul att sitta och må illa i en bio salong men så va det i alla fall.
Såg hundraåringen... Sjuk tråkig film, sämsta jag har sett på lääääänge! 
Inte min typ av film om man säger så, det skulle vara en "rolig" film men nej.. 
Haha, jag skrattar typ aldrig när jag ser sånna filmer, är det bara jag som är så? 
Men sen räcker det att ens kompis eller ja vem som helst bara säger ett ord så skrattar man..
HAHAHA, sååå typiskt jag asså! 
 
Så nu sitter man i sängen och bloggar :D 
vad hittar ni på? sover ni?
Men yep, bloggar senare och ska bättra mig lovar! 
 
 
 
Kramar Cassandra! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?