Tio sanningar om mig..
Publicerat den


* Jag är riktigt blyg innan jag lär känna en person.
*Jag är sämst på matte.. :(
*Har astma, hatar det!.. (kan typ inte skratta i mer än tio min sen kan jag inte andas, hehe men slutar ändå inte skratta xd) 
*Är en djurvän till 110% :D LOVE ALL ANIMALS, KIND OF! 
*Har dyslexi.. not funny
* Har jätte lätt för att skratta seriöst, räcker att typ något bara säger ett ord så börjar
jag skratta ty hehe.. (bara när jag är flummig som jag börjar skratta så lätt) ..
* Hatar getingar, bi och humlor hehe, de är sjukt äckliga! 
* Jag är helt utflippad när jag är med mina bästa vänner haha :) 
* Tycker det är skit jobbigt att redovisa :/ får panik typ hehe :§
*Är beroende av min mobil haha, fast vem är inte beroende av sin mobil liksom? 
 
 
Så... det var tio sanningar om mig haha, bara kommentera om ni undrar något eller så :)
 
Kramar Cassandra! <3 
 
 

 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?