HOME DAY :D
Publicerat den

Idag är det bara en "hemma dag" myyyys! 
I går och i förr går så va jag på mitt praktikställe (en förskola).
Jag är på en avdelning där barnen är tre, de ska fylla fyra tror jag haha..
De är översöta! Men man har huvudvärk när man kommer hem xD.
Men idag så är den förskolan stängd för de har typ "plannerings dag" så då fick
man stanna hemma, det är rätt skönt asså..! 
Just nu sitter man i soffan och bara chillar lite, mys dag helt enkelt.
Hade tänkt att snart resa på mig och fota lite och sedan blir det träning (hemma)! 
Försöker träna hemma varje dag, då vi har löpband roddmaskin och sånt.. 
Så det ska jag göra senare, lika bra att passa på att göra det nu när man är hemma själv så slipper man bli störd av alla andra hela tiden.. 
 
Hur ser er dag ut idag då? Hittar ni på något roligt idag eller ni pluggar och går i skolan? 
Bloggar senare igen haha :)
Kramar Cassandra <3 ! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?