Söndag
Publicerat den

Idag har jag typ bara varit hemma, hjälpte mamma med att fixa till rabatterna för dom såg inte så bra ut, jag krattade, sopade och hade mig så de ser iallafall lite bättre ut nu. Sen läste jag lite läxor för jag ska ha 2 prov denna veckan, hemkunskap och om frikyrkor. Jag hoppas att jag kan de nåttsdär bra hehe. 
Jag har också redigerat lite bilder som jag tog idag, några är de som jag la ut innan (Vårbilder) och lite bilder på mig själv. Om ni följer mig på instagram, @hannahsoderberg98, så kommer jag att lägga upp lite där imorgon. 



Och som vi skrev innan så är frågestunden flyttad till nästa helg istället, eftersom vi har inte haft någon tid att fixa den idag. Det är bara till att förstätta ställa frågor, det har kommt några ganska spännande frågor så ska bli kul att svara på, men de får ni reda på om en vecka! Ni får ha de så bra!

Kram Hannah!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?