Sportlov ♡
Publicerat den

Skola imorgon igen... Vem orkar de egentligen? Men man får tänka lite positivt att det är sportlov om 1 vecka. Så skönt! Har ni några planer på vad som kommer att hända? Eller ni tar bara en dag i taget som jag gör? Tycker faktiskt att det är rätt skönt, jag ska iallafall träna lite, har fått de på huvudet nu att nu ska jag få bort denna fula magen!! Vill verkligen inte ha den kvar! 


Imorgon är det somsagt måndag och vi ska ha biologiprov igen!! Sjukt, det var typ bara 2-3 veckor sen sist. Men detta handlar gener, kromosomer och DNA, det värsta av allt jag fattar ingenting! Fick ett C på mitt förra prov men detta kommer att sjunka till ett F.. det är jag 100 på. Men får göra mitt bästa, håller tummarna för mig själv! 

Kramar Hannah 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?