Verkligen överraskad
Publicerat den

Som rubriken säger så blev jag sjukt överraskad idag på matten, vi fick se våra matte prov... Känslan innan går inte beskriva, jag var 99.9 % säker på att jag skulle få ett F, stort fett F! Men nej.. så blev det inte, jag fick ett D!! Omg Gud vad jag blev chockad och glad för den delen! Liksom jag kunde verkligen ingenting på de kapitlet så det var ett mirakel att jag lyckades, haha. Så min lärare ska leta upp någon uppgift för högre betyg så jag får behålla mitt C denna terminen ut, det är de nästa som står på tur att klara dem uppgifterna. 
 
Nationella prov... ja, de hade vi idag, i svenska, muntligt, mitt på morgonen, så man var ju inte lite borta haha var inte alls redo för att sitta å prata. 
Men uppgiften gick ut på att man skulle läsa en roman (i mitt fall) och sammanfatta de lite kort och berätta för de andra, för alla hade olika texter så dem visste inte vad min text handlade om innan sammanfattningen, sen fick man en disskutionsfråga som alla skulle diskutera om, jag skulle berätta vad jag tyckte och de andra i gruppen skulle säga sina tankar och åsikter. 
Jag tyckte faktiskt att det gick ganska bra och att jag kunde leda disskutionen hyfsat bra och utan "pinsamma tystnader", så är ändå ganska nöjd!

Blev mycket om skolan nu men var tvungen att säga att jag är nöjd med min dag idag, brukar ha ganska dåligt självförtroende men idag är de väl rätt bra tycker jag hihi.



Kramiz Hannah!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?