2013 snart slut...
Publicerat den

Ny vecka. Sista på detta året.
2013 har varit ett bra år, men är sjukt taggad för
ett nytt år med nya möjligheter, är inte ni det?
Åren går sjukt fort framåt asså.. kanske för snabbt?
Nu sätter vi upp nya mål inför 2014, eller det kommer jag göra
i alla fall xD..
 
Jaha, vad händer idag då?
Jo jag ska städa mitt rum, får ju gäster imorgon.
Två familjer kommer hit och Linnea kommer också :)
De tjejerna som är i  min ålder kommer inte hit, snacka om att
bli dissad asså.. Ne men de ville inte va med mig så ja därför kommer
Linnea hit istället, skit gölligt av henne. Vi kommer säkert få det roligt :D
En annan tjej kommer också hit men hon ska bara käka här så ja..
 
Så ja jag har bara städning på schemat idag xd
Sen blir det väl även att kolla på någon film eller något liknande.
 
Bloggar senare, kramar Cassandra.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?