Det ska INTE vara så..
Publicerat den


Ärligt, så tycker jag inte om denna bilden! Jag tycker att man ska älska, tacka och vara stolt för en person under tiden den lever, och inte tacka den när personen har dött! Faktiskt så tycker jag att det är väldigt orespektfullt och personen ska veta att han/hon har gjort något bra under tiden den levt. Det är inte lättare att säga ett "förlåt" eller "bra gjort" framför en gravsten än mot en person som man kollar en i ögonen på, han/hon kommer ända aldrig få reda på om du tycker att den har gjort något bra under sin livstid.. Så om ni inte har gjort det innan så tycker jag att man ska tacka en eller säga "bra" för det lilla minsta, för man vet inte hur länge man lever. 
Hoppas att det inte bara är jag som tycker detta! Godnatt på er, och glöm inte att i helgen så är det slut på frågestunden! Då ska jag och Cassandra skämma ut oss i en video, haha! Ha de bra så länge :) 

KRAM HANNAH!



Anonym

Sjukt sant inlägg! Gillar er blogg riktigt mycke:)



URL:


Fanny

sant!!!

Frågor till frågestunden:
heter era djur?
hur många djur har ni haft sammanlagt?
bästa minnet med varandra?

(hade nt ni kunnat göra fler videos? tror att ni hade fått fler följare då)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?