Hemma dag!
Publicerat den

Tjenare alla läsare. 
Har ni också haft/har storm hos er? 
Här blåser det som f*n, så tågen blev inställda alltså
ingen skola för mig idag. Har gjort rätt så mcket hemma idag.
Fixat lite julklappar städat lite, läst engelska och lite annan läxa.
Så nu ska jag sätta mig vid datan och ta det lungt. 
Jag känner att jag är den smidigaste personen i världen just nu asså..
Lyckas snubbla, trilla och nu har jag skit ont i handen. Kan inte använda handen typ
och det sticker typ bara i handen :/ Lyckad dag eller inte haha. 
Men ja det blir säkert bättre sen får jag hoppas :) 
 
Litet citat :D 
 
Tack så jätte mycket för de som har ställt frågor till oss. 
Men vi vill fortfarande ha fler frågor. 
Så sluta inte fråga oss, var inte rädda för att bomba oss med frågor, 
inga frågor är dumma! 
 
Kramar Cassandra



Elina

beskriv varandra?
Bästa med varandra, sämsta?
Vad brukar ni göra när ni är med varandra?
5 sanningar om er själv?
är ni bästisar?
vilka tre skulle ni mest saknat med varandra om någon av er skulle gått bort?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?