Hur har min söndag sett ut?
Publicerat den

Sorry för att jag inte har haft tid att blogga, har varit en händelserik dag.. Först var jag på trav, avslutning på traven var det. Vi körde en mix trav tävling, en typ rätt svår kon bana på tid, jag fick köra lilla Kelly :D super pigg och duktig var hon, älskar att köra henne asså. Kom trea i tävlingen utav typ sju personer. Fick en gul rosett haha stolt asså eller? Inte för att jag bryr mig direkt att få en rosett men lite kuligt var det ändå.Sen fikade vi och pratade lite om hur terminen har varit och vad som kommer hända nästa termin. Sen åkte jag och kolla på min lillebrors cup, duktig var han, stolt syrra här asså! (fotbolls cup) Sen åkte vi hem, jag somnade en stund haha, var skit trött, däkade bara typ o: brukar inte göra så men jaa...
Sen åt vi och jag packade in massa julklappar, nu är det bara några få till som jag ska packa in.
Nu ska jag duscha och sen kolla på tv tror jag.
Har ni haft en bra söndag? :)
Är ni taggade för denna veckan nu?
För sen är det JUL LOV! (för mig i alla fall) 
*just smile! <3*
 
Massa kramar Cassandra!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?