Om min dag :D
Publicerat den

Hejsan! Hade tänkt att berätta lite om min dag. Har bara haft matte prov idag i skolan, det gick seriöst år h*lvete.. Hade sån huvudvärk så kunde inte tänka, allt blev bara skit :( Men jaja, får veta resultatet i morgon.. Sedan åkte jag och en kompis till emporia, shoppade rätt mycket julklappar, har bara en pressent kvar att handla nu :D Vi käkade där och shoppade haha! Sen åkte vi hem, hon var en stund hos mig. Sen så stack hon och jag fixade med julklappar, gjorde klart min inlämnings uppgift. Så nu har jag inga skoluppgifter att fixa denna veckan, skönt! Nu sitter jag i sängen, bloggar och halv kollar på tv:n. Har fortfarande skit ont i huvudet, så det blir att snart ta en till pilla och gå och lägga mig.
Ha en bra kväll eller vad jag ska säga haha :D Kramar Cassandra






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?