Tusenbröder
Publicerat den

Hejsan! Bara jag som tyckte att det förra inlägget från Cassandra var sjukt sant, ta åt er om vad hon skrev för det var verkligen bra skivit. 

Men iallafall, mitt inlägg skulle gå till Tusenbröder. Det är en sjukt bra serie som är i 3 säsonger, och i varje säsong finns det ca 4-5 avsnitt som varar i ungefär en timme. Ikväll så har jag suttit och sett de 4 första avsnitten på säsong 1 och den är helt galet bra. Ni som gillar Ola Rapace och Joel Kinnaman ska verkligen se denna film! Alltså jag dör så bra den är, om ni söker på Tusenbröder så kan ni gå in och läsa om vad den handlar om. Och den finns att se gratis på www.swefilmer.com, där har dom alla avsnitten. Så gå in och läs om den och börja se den, är riktigt nöjd att jag börja se på den och de är inget jag ångrar på! 


KRAM HANNAH! 



Jonas

En grymt bra, men sjukt obehaglig serie på en och samma gång.

Svar: Ja det tycker jag med, det är hemskt att dom gör bankrån när dom har familj osv.
Hannah & Cassandra



URL: http://thegamingground.com/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?