Godmorgon, lördag idag :D
Publicerat den

Godmorgon som sagt, fick gå upp tidigt idag..
För snart blir det trav för mig del :D 
Känner mig taggad för dagens lektion och hoppas att jag får 
någon av mina favvo ponnisar! Men vi lär ju se hur det blir med det senare xd
 
Efter traven ska jag typ inte göra något specielt, tror det blir att städa rummet 
och kanske julpynta lite, städa hela ödlans bur, skriva önskelista (mamma och pappa ska ut och handla imorgon). Får se vad jag orkar göra sen. 
Har ni några roliga planer om vad ni ska göra idag? :D
Eller ni kanske bara tar en lung hemma dag? :D 
 
 
Glöm inte att vi kommer att hålla en frågestund på bloggen snart, som visas i ett video inlägg + att ni får bloopers till det :D Om ni vill ha detta så gäller det också att ni ställer frågor, annars blir det ju inte av. 
 
Bloggar senare det lovar jag!
Karmar Cassandra! <3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?