Cassandra här..
Publicerat den

Hellu!
Det är jag som håller denna bloggen med min
bästis Hannah!
Jag är en tjej på snart 16 år.
Går på gymnasiet alltså, barn och fritid linje.
Men nej mitt dröm jobb är inte att jobba med barn c;
 
På min fritid gillar jag att va med vänner, familj, shoppa och
andra tjejiga saker.. Har även ett stort intresse av att fota, allt från
blommor till människor c: 
Går även på ponny trav, travlicens kursen :D
Kör även min bästis Mikas stor häst en gång i veckan.
 
Min familj består av min mamma, pappa, mina två skit jobbiga småbröder,
mina två katter och min ödla.
ÄLSKAR MIN FAMILJ ÖVER ALLT ANNAT
FAST DEM ÄR JOBBIGA OCH ÄVEN
FAST VI BRÅKAR...
 
Men ja.. jag är en djur människa till 100%
Hade velat ha ja typ alla djur cx
Vill bara ha och ha alla djur, inga djur är fula
enligt mig cx
 
Ja det var väl typ det om mig.
Bara ställ frågor om ni vill veta mer än mig,
så svarar jag så snabbt som möjligt :D
 
KRAM CASSANDRA!
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?