Hannahs svar
Publicerat den

Här kommer några frågor som kom in efter vår frågestund som var förra fredagen. Detta är frågor till mig Hannah.
 
Vad har du för kamera? 
Jag har en Nikon D3200, jag tycker det är superbra! Den är väldig smidig och lätt att hålla, och man får bra handgrepp på kameran. Passar både till nybörjare och 'proffs', för det finns en Guide som visar hur man ska ställa in kameran i ex. mörker osv. JAG ÄLSKAR DEN! 
 
Gillar du att fota andra eller dig själv? 
Alltså, jag gillar att fota både andra och mig själv haha, men jag hatar när andra fotar mig! Blev inte särskild bra på foton. Jag gillar också att fota natur och närbilder.
 
Vilka program brukar du redigera dina bilder i? 
Brukar redigera dom mycket i mobilen för det är där jag bloggar mest ifrån. Programmet heter Pixlr Express Pluss, det finns två olika program, detta jag använder kostar 7kr men det finns ett till som bara heter Pixlr Express och det är gratis. På datorn så har jag ett program som heter Picasa och det är gratis att ladda ner. Jag använder också Picmonkey.se och det är bara på internet så man laddar inte ner det.
 
Vilken linje ska du gå i gymnasiet? 
Jag har verkligen ingen aning! Det lutar kanske lite mot samhälle men det är ganska mycket plugg och hemuppgifter.  Om jag nu kommer att välja samhälle så blir det nog att jag läser vidare på beteendevetenskap sen i det 2:a året på skolan. 
 
Detta var dessa frågorna som kom, hoppas ni blev nöjda med svaren! 
 
 
 

Kram Hannah!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?