Lite om mig, Hannah
Publicerat den

Hejsan alla nya bloggläsare! 

Det är jag som är Hannah och håller bloggen med min finaste Cassandra. Jag är 15 år gammal och går i nionde klass.

Min mamma och pappa är skilda och bor det mesta eller alltid hos min mamma. Träffar inte min pappa så ofta, men älskar han ändå. Jag har 2 st halv syskon och de är runt 22 års åldern. (Alltså samma pappa men inte samma mamma.)

På fritiden är jag mycket med kompisar, shoppar och fotograferar, precis som alla andra tonåringar brukar göra. Jag går också på gym 2-3 gånger i veckan och är ute och springer lite då och då, försöker iallafall, haha. Innan så gick jag på ridning i ca 6 år, jag verkligen älskade det, det gör jag fortfarande men det blev för dyrt så var tvungen att sluta. Efter det så började jag på dans med olika kompisar och dansstilar, dansade i ca 2 år tror jag.

Det var väl lite information om mig och det kommer nog komma upp lite nytt för varje dag, annars är det bara till att fråga på!

 

 

 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?