Vad har jag gjort under helgen?
Publicerat den

Det har inte hänt jätte mycket under denna helgen precis..
I lördes så hade jag trav (i en grupp tidigare)
Eftersom att det var v75 senare på dagen, men ja
så fick köra Pontus tillsammans men min vän Thea :D
Gryma va vi asså cx
Ne men ja.. vi körde ut en runda, utanför travbanorna asså.
Det var roligt, men Pontus var håll inte alls med till 100%
HAHA, han var rätt seg, men det fungerade ändå :)
Sen resten av lördagen lår jag helt död, mådde illa och
hade huvudvärk.. FUNNY ASSÅ!
 
Under söndagen hade jag också en j***a huvudvärk.
Och så skulle jag passa min granne, hennes lilla syrra kom
även in här sen, och det gjorde ju inte min huvudvärk bättre cx
Så när de gick hem så tog jag det bara lungt och gick och la mig
rätt tidigt asså :$
 
Men ja det var typ allt..
Bloggar senare, håll koll på bloggen.
För det kommer förmodligen upp en bildbomb :D
 
Kramar Cassandra






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?