Sjuk..
Publicerat den

Hej alla söta blogg läsare!
Lördag idag, och den kommer att spenderas i sägen.. kul eller inte.
Mår skit, förkyld, ont i halsen, magen, örat och fryser som fan.. 
Pallar inte detta. Det blev ingen trav idag, eftersom att jag mår som jag mår.
Så denna dagen spenderas i sägen och det blir att kolla på massa filmer och sova typ.
Har redan hunnit kolla på två filmer.. kul, nu har jag ingen aning om vilken film jag ska kolla på :(
Så ni får gärna skriva något film tips om ni pallar hehe :§
 
(En gammal bild, men får bjuda på denna idag)
 
Nä, nu blir det att sova en stund eller kolla på en annan film..? 
Ni får gärna vara sociala på något sätt om ni känner för det..
Senare idag ska jag försöka lägga upp ett lååång inlägg om.... ? 
Om något haha, skriv förslag eller så har jag själv en idee haha..
 
Men jaja, bloggar senare, kramar Cassandra <3 
 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?