Vetintevadjagskahaförrubrik..
Publicerat den

Sista dagen på praktiken idag.. Mår inte bra alls men får ta mig samman och kämpa denna dagen. Har ju varit hemma de andra dagarna denna veckan, och måste få i fyllt lite papper idag så måste dra mig dit och detta är ju ändå sista dagen sen kommer man inte träffa dessa söta ungarna längre :( kommer ändå sakna dem men det ska bli skönt att komma tillbaka till skolan och vännerna! Börjar 8.30 idag och slutar 15.30.. Funny haha ne men efter praktiken så kommer jag garanterat vara helt slut så tror att det blir att sova en stund då, eftersom att jag knappt sover alls på nätterna nu när man inte mår bra. Sen ikväll blir det inte att göra ett skit typ bara kolla på film och vila, eller ja det är det jag ska göra hela helgen så att jag mår bättre igen till måndag. Hur ser er helg ut? 

Ehm.. Ja och sen så får ni inte glömma att bomba oss med frågor till frågestunden! Spelar ingen roll vad det är för frågor och om vi hade med dem på förra frågestunden.
"Finns inga dumma frågor bara dumma svar" 
Kramar Cassandra! <3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?