Beskrivning av Tiger..! <3
Publicerat den

Tiger är en han katt på ca två år. Svart, vit och brun är han haha :D
En katt men en riktigt stark personlighet kan man verkligen säga! 
Han är inte den katten som hade kunnat ligga och kela och bli klappad hela dagen.
Utan han kommer när han vill bli klappad (han har blivit kelnare nu än vad han har varit tidigare), vill han inte bli klappad längre så surar han till och visar att "nej jag vill inte" genom att hugga, bita eller riva en. Sen går han bara därifrån. Så man vet liksom aldrig riktigt vad han vill, men ibland är han jätte social, ska sova i ens säng, bli klappad hela tiden och spinner jätte mycket. Han brukade aldrig spinna innan så att man hörde det, men på sista tre månaderna har han ändrat sig jätte mycket.
Detta är en katt som ÄLSKAR mat, han kan äta seriöst allt.. Eller ja nästan? 
Han är både en ute och inne katt, han är mest ute på sommaren, nu när det är snö håller han sig inne rätt mycket. Den här katten gillar att bråka med andra har man märkt... Han har ofta rivmärken lite överallt, han och Prins är inte bästa vänner kan man säga, de bråkar ofta! Men ibland bara ibland är de vänner, men så är syskon eller hur? 
 
Denna katten har skapat sjukt många minnen i denna familjen kan man säga.. 
Efter att ha tjatat och tjatat efter att få en katt så var just denna killen hemma hos oss, över glada var vi verkligen. Just som liten var han jätte busig, var överallt, gillade att bli klappad (när han var trött) för när han inte var trött lekte han haha. En riktig buig katt unge fick vi hem, men han har ändrats genom den tiden vi har haft han. Men han fortfarande samma härliga katt i mina ögon. Många tror jag skulle velat ha en mer social katt..? Men det vet man ju inte när man köper dem, men jag skiter i hur de är, de betyder exakt lika mycket för mig ändå! Man kan ju säga att en del personer är rädda för Tiger just för att han är så pass oberäklig som han är, så många har blivit lite räddare runt honnom. Han är ju inte taskig utan säger bara till när han inte vill, så gör vi ju också? Jag fattar inte hur man kan vara rädd för en så pass underbar katt, mitt diamant är han! 
 
 
Hade tänk skriva om något minne som jag han har skapat: 
När han var liten så satt han altid på en rätt så hög byrå/skåp så varje gång man gick förbi där så fick man sig altid en lavett, man kunde inte sluta skratta för han var ju skit söt. Sen satt han bara där och kollade som "vad har jag gjort?" Haha, super söt katt asså! Man kan inte låta bli att älska denna katten.. :D
 
Utan Tiger i vår familj skulle det inte vara detsamma? 
Även fast han är som han är så betyder han supermycket för mig, han tillhör ju ändå vår familj.
Han är UNDERBAR på alla sätt no matter what! 
Denna katten kommer altid finnas kvar i mitt hjärta livet ut <3 
 
(kommer inte på mer att skriva just nu, kommentera om du vill veta något mer, tyvärr hade jag inga bilder sen han var liten på denna datan.. :( )
 
xoxo Cassandra! 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?