Frågestund, Del 2
Publicerat den

Här kommer del 2 på frågestunden! :) 

Vad slösar ni era pengar på? 
H- kläder 
C- Haha, typ kläder eller jag vet inte :§

Färg på er tandborste?
C- Vit haha xd
H- grön :$ haha 

Heter era djur?
H- Sigge och Linus 
C- Prins, Tiger och Rex..

Hur många djur har ni haft sammanlagt? 
C- fyra, om man inte räknar med fiskarna o.o
H- ehm.. typ 6 eller 7

Bästa minnet med varandra?
H- har för många 
C- Ehm.. svårt, har så många bra minnen! 

Gillar ni att fixa naglarna?
C- Haha, vadå gillar? ÄLSKAR haha 
H- love it!

Kan ni göra sminkvideos/tips?
H+C- haha, vet inte vi får se

Vilket betyg har ni fått som högst på ett prov?
H- A i syslöjd om de gäls, annars B
C- B tror jag..

Högsta betyg i vilket ämne?
C- vet inte vilket betyg jag får nu på gymnasiet men i nian var det två av so ämnena..
H- syslöjd 

Vad tyckte ni om the hunger games? 
H- jätte bra, men vill få reda mer i slutet :/ 
C- bra, men tråkigt slut ju ☹

Snyggaste killen ni vet?
C- haha, de du..
H- vet inte haha 

Har ni många vs body mistar?
H- en :$ 
C- har tre stycken

Vad är er normala hårfärg?
C- haha, svårt att förklara, men brunt, inte mörk och inte skit ljus brun?
H- typ... mellan brun tror jag xD 

Favvo djur?
H- häst och hund, men gillar alla djur hehe
C- gillar alla djur typ ju.. men häst, hund, katt och ödla 

Beskriv varandra, bästa och sämsta..?
C- sämsta.. inget, som jag har märkt än! Bästa, hon är så jävla underbar, omtänksam, snäll, rolig och bäst!
H- finns inget dåligt! Och bästa.. det går inte att beskriva med ord:( hon är underbar! 

Vilket land kommer ni ifrån och vilket språk pratar ni i så fall?
H- Kommer från Sverige, liiite från Tyskland och Danmark, men pratar svenska ;)
C- kommer från Sverige och pratar svenska xD

Bästa serien?
C- Pretty little liars och gossip girl 
H- Tusenbröder!!

Hur gamla är ni?
H- 15 och fyller 16 nu 2014 
C- 16, 17 detta året 😃 

Hur många följer ni på ask?
C- typ fyra stycken 
H- 10 tror jag 

Har ni haft/har kille?
H- har haft men ingen nu
C- nej, forever alone haha 

Köpte ni julklapp till varandra?
C- Hehe, ja det är klart!
H- jadå!

Sko storlek?
H- beror på vilka skor men mellan 37-39 
C- 37-39 beror på haha

Vara med vänner eller familj?
C- beror på vad jag känner för 
H- båda

Beskriv er själv med ett ord..?
H- ehm.. typ blyg tror jag :P 
C- omtänksam tror jag :$ 


Kramar Cassandra och Hannah!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?