Frågestund, Del 3
Publicerat den

Här kommer Del 3 på frågestunden, den sista delen :) 

Vinter/sommar?
C- SOMMAR!
H- helt klart sommar!

Fota/bli fotat?
H- fota, blir inte bra om nån annan fotar mig :$ 
C- fota tror jag 

Musik/ kolla på tv?
C- musik, kan inte leva utan det hehe :§
H- musik 

Blogga/ läsa bloggar?
H- typ båda haha
C- blogga 😃

Vit/ svart?
C- vit 
H- vit 

Popcorn/ chips?
H- .. vet faktiskt inte 
C- popcorn tror jag..

Rosa/vit?
C- rosa haha 
H- båda ;)

Läsa/ film?
H- film! Hatar att läsa 
C- film helt klart

Tv/data?
C-  Data
H- data

Cola/fanta?
H- Cola!
C- COLA!

Rosa/lila?
C- Rosa 
H- hm.. rosa

Snö/sol?
H- haha gillar när det är snö ute och solen skiner, så båda :)
C- SOL HAHA!

Glass/ godis?
C- Glass tror jag 
H- glass 

Sommar/vinter?
H- sommar! 
C- SOMMAR!

Skola/lov?
C- skola haha nej lov! Vem vill va i skolan? O:
H- hade varit perfekt om man skulle varit ledig 6 dagar i veckan och varit i skolan 1 dag :D 

Data/tv/mobil?
H- mobil 
C- mobilen helt klart

Jeans/mjukis?
C- beror på, så vet inte :§
H- beror på vad jag känner för men tror mjukis 

Favvo affärer?
H- Vero moda, Gina tricot och Bikbok tror jag haha 
C- gina, bikbok, kik och din sko typ haha 

Er största rädsla?
C- asså vet inte, men hatar bi, getingar och humlor haha..
H- att någon i familjen/släkten blir svårt sjuka, och insekter 

Vad irriterar er mest?
H- falska personer!
C- jobbiga personer och falska personer som bara snackar skit om en -.-

Vilka är era bästisar?
C- Hannah, Mikaela och Josefine
H- Cassandra, Josefine och Michaela

Flera videos? 
H+C- HAHA, kanske om vi lyckas lägga upp dem.. 

Era sommar planer?
H- kanske till Stockholm, vara med vänner och familj och bli brun :)
C- Göteborg, Falsterbo horse show, vänner, kanske åka någonstans med familjen och bli BRUN HAHA 😃

Fem sanningar om er själv?
C- Kan gå ner i spagat haha, är rätt blyg när jag inte känner personer bra, suger på matte seriöst, är en djurvän till 110% och är lätt skrämd haha…
H- *är blyg om jag inte känner personerna *älskar djur *blir lätt ledsen om det är en sorglig film:$ *vill få långt hår, till midjan, men de kommer nog aldrig att bli så långt *tycker att tiden går för fort 
Haha xD :$ 

Kramar Cassandra och Hannah!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?