Hej igen!
Publicerat den

Hej, sorry för jätte dålig bloggning från min sida..
Har inte bloggat under några dagar, skit dåligt gjort av mig.
Men känner att jag inte har haft något att skriva om, haft rätt mycket i skolan 
och har varit sjuk så det har inte blivit någon blogging på grund av det, men det har ändå
inte hänt så mycket under dessa dagarna.
Varför är jag uppe så här tidigt en lördag då? (8.10)... xD
Jo min trav börjar idag och måste fixa lite innan det haha, 
min trav börjar 10.15 men ska vara där lite innan, nu går jag i licens kursen för att 
få börja tävla till sommaren. Det är utbildningslopp idag som vi måste klara, vi ska
klara 10 lopp + ett teori prov för att bli godkända och för att få licensen. Så det är stora banan vi kör på
nu varje gång, halva tiden sen den andra halvan av lektionen är det teori. Är sjukt taggad för detta men även 
sjukt nervös för hur det ska gå.. Men hoppas på att det går skit bra! :D Så vi har två och en halv timmes lektion. Så det blir att ta på varma kläder så att man inte fryser sönder..! 
(gör kanske några tidsinställda inlägg under dagen så att ni får mer uppdatering haha)
 
 
Kramar Cassandra! <3 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?