Conversen blev slängda
Publicerat den

Godmorgon folket! 
Idag är det en ny dag och nya minnen, börjar 10.35 idag!! Så härligt asså och det är inte vara idag utan varje tisdag, whoop whoop! 

Ja, bilden är på ett par låga converse, varför? Jo. För en tid sen (innan jul ungefär) så prata jag och min mamma lite om mina converse, hon tyckte att de skulle slängas men de tyckte inte jag, jag hade ett par vita, rosa och röda. De röda var lite för små men både de vita och rosa passade. Hon tyckte att dem skulle slängas pga att de hade blivit lite slinta (inte mycket då!) och smutsiga.. Men jag tycker att de kan vara bra ibland att ha ett par som man inte är så jätte rädd om eller om man inte ska vara så finklädd. Men de tyckte inte hon så några dagar efter när jag kom hem hade hon SLÄNGT alla tre paren!! Jag ville ju ens inte :( så nu är hon skyldig mig några converse, så dem första blir nog låga och vita, tycker det är såå fint till blåa jeans!! <3 



Hoppas att ni får en underbar dag! 

-Hannah 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?