Vad har hänt idag?
Publicerat den

 
 
Tjenare! 
Denna söndagen har det inte hänt så mycket, denna dagen har varit bra, en mysig söndag :§
Vaknade skit tidigt men somnade om igen sen hehe.. 
Sen under dagen åkte jag och pappa till skogen och fotade lite rätt mysigt och super fint väder 
även om det kanske var rätt kallt men ändå.. Sen åkte vi och handlade mat och något intenet grej haha vettifan vad det var men ja, bättre internet nu i alla fall så det är grymt. Sen åkte vi hem och käkade, kollade på film tog dte lungt. Har läst lite engelska.. så jävla svår bok jag har valt, ska försöka hitta en annan, annars kommer jag inte klara detta! Sen har jag typ bara kollat på tv, städat ödlans bur, kollat lite på matten. Ja det är typ så min söndag har sett ut :/ Har er söndag varit bra?
Ni kommer få fler bilder från skogen imorgon som är lite redigerade och så :D
Kramisar Cassandra!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?